#1 2009-08-22 18:47:16

KamilonzO

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-23
Posty: 255
Punktów :   

Mara odszedł z Bezimiennych

Mara odszedł z Bezimiennych -potwierdzone info...ale Bezimienni nadal będą istnieć,lecz bez Niego.


http://www.fotka.pl/klan/655325/Bezimie … 908/84677/

Offline

 

#2 2009-08-23 03:36:03

 bezimienny1987

Moderator

Skąd: Bytom-Miechowice
Zarejestrowany: 2009-03-10
Posty: 218
Punktów :   10 

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

O KU**A! ZALAMKA! NAPEWNOMDM ZAJEBALO SPRAWE!!!MIKU DOMARY JESTEM PEWIEN!!!!


http://img96.imageshack.us/img96/3859/71859904.jpg

"...Mógłbym Ci Opowiedzieć I Nawijać Bez Końca O Braterstwie I Zawsze Pamiętających Ziomkach O Miłości Mojej Która Przy Mnie Trwała I O Walce O Wolność Którą Ze Mną Wygrała!..."

Offline

 

#3 2009-08-23 17:15:17

KamilonzO

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-23
Posty: 255
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

Ciekawe dlaczego.... Niedługo kawałek Z TONNYM ;]

Offline

 

#4 2009-08-23 21:50:30

damian_13

green

Zarejestrowany: 2009-07-16
Posty: 153
Punktów :   -2 

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

coooo???????? no to zajebiście... jeszcze do tego płyta teraz dopiero ma byc za rok :.....( ????? jak cos bedziecie wiedziec piszcie...

Jak wogole można odejsc z tak Mocnego składu??????? Przeciesz Bezimeinni juz sa w czolowce polskiego rapu!!!
Jeśli to prwada z tym MDM to Mara zrobil najwieksza klape w zyciu... -.- tego Mdm na pewno nikt tak słuchac nie bedzie jak bezimiennych ktorzy maja juz konkret marke... ale to zobaczymy czy prawda dopiero

a tak poza tym to jak Bezimeinni będą dalej nagrywac? sam Ostry? puki co to Ryju siedzi więc jak to ma być???
a tak wogóle to za ile on wychodz??????

Ostatnio edytowany przez damian_13 (2009-08-23 22:52:07)


''Mógł bym ci opowiedzieć o ludziach prawdziwych , i o takich za których trzeba się wstydzić''

Offline

 

#5 2009-08-24 12:46:10

KamilonzO

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-23
Posty: 255
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

7,5 roku ...niedługo kawałek z tonnym

Offline

 

#6 2009-08-25 15:46:44

damian_13

green

Zarejestrowany: 2009-07-16
Posty: 153
Punktów :   -2 

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

ostry bedzie nawijac?


''Mógł bym ci opowiedzieć o ludziach prawdziwych , i o takich za których trzeba się wstydzić''

Offline

 

#7 2009-08-26 10:15:00

KamilonzO

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-23
Posty: 255
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

Tak beda dalej istniec... ;] spokojnie ;]

Offline

 

#8 2009-08-26 12:32:36

damian_13

green

Zarejestrowany: 2009-07-16
Posty: 153
Punktów :   -2 

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

hehe wiem ale pytam czy na tym kawalku z Toonym?? Ostry bedzie?

aha co do tego rozpowszechnienia tego forum to może na poczatek porozstawiam pod kawalkami Bezimeinnych linki na necie?

Ostatnio edytowany przez damian_13 (2009-08-26 12:36:37)


''Mógł bym ci opowiedzieć o ludziach prawdziwych , i o takich za których trzeba się wstydzić''

Offline

 

#9 2009-08-26 13:52:43

KamilonzO

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-23
Posty: 255
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

tego nie wiem  czy tam sam ostry tylko bedzie nawijał czy jeszcze z mara... poczekamy zobaczymy ;]

Offline

 

#10 2009-08-30 12:16:32

damian_13

green

Zarejestrowany: 2009-07-16
Posty: 153
Punktów :   -2 

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

kiedy tan kawalek wyjdzie?


''Mógł bym ci opowiedzieć o ludziach prawdziwych , i o takich za których trzeba się wstydzić''

Offline

 

#11 2009-08-31 16:25:12

KamilonzO

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-23
Posty: 255
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

Nie wiadomo płyta Tonnego miała byc w lato... pewnie jakos na wrzesien bedzie

Offline

 

#12 2009-09-01 01:02:17

PAJAK64

green

1706276
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-09-01
Posty: 11
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

siema jestem nowy tutaj.. nie no fatalnie ze mara odszedł ;/

Offline

 

#13 2009-09-13 00:28:16

wierny

green

Zarejestrowany: 2009-09-13
Posty: 1
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

Chłopaki co z wami?! Jestem z Radomia i powiem wam ze nagrywacie zajebisty rap, zreszta cala polska o tym wie. Jestescie na szczycie tuz za peja, a teraz jakos cicho o was. Nie poddawajcie sie tylko nagrywajcie rap kazdy czeka na nowa plyte.  Zawsze macie 100% przekazu i zero niepotrzebnego pierdolenia. Tylko same konkretne słowa. Bedzie dobrze pozdro!

Offline

 

#14 2009-09-14 16:07:03

damian_13

green

Zarejestrowany: 2009-07-16
Posty: 153
Punktów :   -2 

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

i kiedy ten kawalek w koncu bedzie z Toonym??


''Mógł bym ci opowiedzieć o ludziach prawdziwych , i o takich za których trzeba się wstydzić''

Offline

 

#15 2009-10-23 15:58:38

Dominik5858

green

7541058
Call me!
Zarejestrowany: 2009-10-22
Posty: 20
Punktów :   

Re: Mara odszedł z Bezimiennych

jest już nowa płyta?A w ogóle to gdzie można kupować płyty Bezimiennych??

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://koprzywnica.zbiorniki-betonowe360.pl ray ban shades fake